شهرک دریابیشه
blog image

شهرک دریابیشه یک مقصد جذاب برای هر شکلی از سرمایه‌گذاری در شمال اعم از خرید مِلک و ویلاست. موقعیت جغرافیایی خاص و همین‌طور امکانات و امنیت مناسب، این شهرک را به یکی از پرطرفدارترین مناطق خرید ملک تبدیل کرده است.

اگر با هدف سکونت، شهرک دریابیشه را برای خرید ملک انتخاب کرده‌اید، دست روی گزینه‌ای عالی گذاشته‌اید. این شهرک با بهره‌مندی از فضای زیبا و زیرساخت‌های رفاهی، هر آنچه را برای زندگی در یک منطقه ایده‌آل نیاز است در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر هم بخواهید مِلکتان را رهن یا اجاره دهید یا چند سال دیگر آن را به فروش برسانید باز هم دریابیشه انتخابی مناسب است. ویلاهای ساخته‌شده در این شهرک همواره مشتریان دست‌به‌نقدی دارند؛ بنابراین می‌توانید ایده‌های تجاری‌تان را به بهترین شکل ممکن عملی کنید.

علیرغم اینکه احتمالاً نام شهرک دریابیشه به گوشتان آشناست، ولی ممکن است شناخت دقیقی از این شهرک نداشته باشید. ما در این مطلب قصد داریم همه نکات مهم را درباره این شهرک با شما مخاطبان گرامی رویال تی تی در میان بگذاریم. بنابراین دعوت می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

 

شهرک دریابیشه کجاست؟

 

دریابیشه با قدمتِ تقریبیِ 50 سال یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های استان مازندران است. قرار گرفتن این شهرک در حدفاصل بین دو شهر نوشهر و رویان، موقعیت جغرافیایی خاصی به آن بخشیده؛ به‌طوری که فاصله آن از نوشهر 33 کیلومتر و از رویان فقط 10 کیلومتر است.

دریابیشه در عین قدیمی بودن، یک شهرک بسیار پیشرفته محسوب می‌شود. شهرکی که علاوه بر فضای سبز چشم‌نواز و معماری مدرن، از امکانات و زیرساخت‌های رفاهی سطح بالا برخوردار است. مجاورتِ هم‌زمان شهرک با دریا و جنگل یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن می‌باشد. به عبارت دیگر، ما در حال صحبت کردن درباره یک شهرک ساحلی- جنگلی هستیم. ناگفته نماند که بخش عمده‌ای از فضای جنگلی و سبز منطقه‌ی دریابیشه، کاملاً طبیعی و بدون دخالت عامل انسانی شکل گرفته است. خصوصیتی که دریابیشه را از سایر شهرک‌های معروف مازندران متمایز می‌کند.

 

 شهرک دریابیشه

 

مساحت منطقه دریابیشه چقدر است؟

 

مساحت کلی دریابیشه حدود 80 هکتار بوده که از این میزان، 12 هکتار آن را مشاعات در برمی‌گیرند. سهم مشاعات ساحلی از کل مساحت شهرک حدوداً 6000 مترمربع یا 0.6 هکتار است.

منطقه دریابیشه دارای 470 قطعه تفکیکی بوده که نزدیک 400 قطعه برای ساخت ویلا مورد استفاده قرار گرفته است. با یک محاسبه سرانگشتی می‌توان دریافت که در حال حاضر فقط حدود 10% از زمین‌های شهرک خالی هستند. آیا قصد خرید زمین در شهرک دریابیشه را دارید؟ در این صورت بهتر است کمی سریع‌تر وارد عمل شوید. با توجه به میزان تقاضا جهت سرمایه‌گذاری در دریابیشه، دایره‌ی انتخاب برای خرید زمین در این شهرک روزبه‌روز تنگ‌تر می‌شود!

 

 شهرک دریابیشه

 

شهرک دریابیشه چه امکاناتی دارد؟

 

یکی از دلایل محکم برای خرید ویلا در شهرک دریابیشه و سکونت در آن امکانات شهرک است. امکاناتی که تنوع و کیفیت آن‌ها باعث می‌شود که شهرک از این حیث، چیزی از یک شهر مستقل کم نداشته باشد.

از ساحل اختصاصی، پارک عمومی و درختکاری‌های شکیل و زیبا در محوطه شهرک که بگذریم، با امکانات مختلفی روبرو می‌شویم. راه‌ها و خیابان‌های احداث‌شده، عریض و مسطح بوده که رانندگی در سطح شهرک را به تجربه‌ای آسان و لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

در مرکز شهرک، محوطه وسیعی به فعالیت‌های متنوع ورزشی اعم از والیبال، هندبال، بسکتبال، پینگ‌پنگ و ... اختصاص یافته است؛ زمین فوتبال شهرک، چمن مناسبی دارد که بستری عالی را برای علاقه‌مندان به فوتبال فراهم می‌کند.

رستوران و کافی‌شاپ از دیگر امکانات رفاهی منطقه دریابیشه هستند که در کنار دریا واقع شده و خدمات بسیار خوبی را به مشتریان ارائه می‌دهند.

پارک کودکان یکی از محبوب‌ترین امکانات تفریحی شهرک است که در کنار زمین فوتبال واقع شده؛ مساحت این پارک چندان زیاد نیست ولی محیط امن و جذابی برای بازی و سرگرمی کودکان است.

امکانات شهرک دریابیشه صرفاً به سازه‌ها و تسهیلات سخت‌افزاری محدود نمی‌شود. ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف اعم از پزشکی، فنی و ... از دیگر مزایای رفاهی ارزشمند برای ساکنین شهرک است.

خلاصه اینکه اگر به دنبال یک محیط دنج و درعین‌حال پیشرفته برای سکونت هستید، می‌توانید به خرید ویلا در شهرک دریابیشه جدی‌تر از همیشه فکر کنید.

 

 شهرک دریابیشه

 

در دریابیشه، امنیت حرف اول و آخر را می‌زند!

 

یکی از مهم‌ترین موضوعات برای سکونت در مناطق شهرکی میزان امنیت آن‌هاست. استفاده‌ی توأمان از نیروی انسانی و سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته، امنیتی مثال‌زدنی را برای دریابیشه به ارمغان آورده است.

نیروهای حفاظتیِ زبده به‌طور شبانه‌روزی و در سه شیفت، مسئولیت حراست از محوطه شهرک را بر عهده دارند. نصب دوربین‌های مداربسته در بخش‌های مختلف شهرک و رصد مستمر آن‌ها باعث شده تا هیچ نکته‌ای از نظر دور نمانَد. نگهبانان، کلیه ورود و خروج‌ها را بررسی و ثبت می‌کنند و تردد افراد غریبه تنها از طریق هماهنگی با مالکان ویلا امکان‌پذیر است.

وجود این سازوکار مراقبتی عالی، احتمال بروز مسائل و مشکلات امنیتی در منطقه دریابیشه را به حداقل (اگر نگوییم صفر!) می‌رساند.

 

سرمایه‌گذاری در دریابیشه

 

خرید زمین و ویلا دو شکل عمده‌ی سرمایه‌گذاری در منطقه دریابیشه هستند که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

1. خرید زمین در شهرک دریابیشه

اگر خواهان خرید زمین در شهرک دریابیشه هستید، باید با خصوصیات قواره زمین در این شهرک بیشتر آشنا شوید. مهم‌ترین ویژگی قواره زمین‌ها، متراژ بالای آن‌هاست. این بدان معناست که مساحت بیشتر قواره‌ها حدود 1000 متر است. البته قواره‌های کوچک‌تر مانند 700 متری و حتی 500 متری هم در شهرک وجود دارند. ولی درمجموع اگر به دنبال زمین متراژ پایین در مازندران هستید، شاید بهتر باشد به گزینه‌های دیگری مثل خرید زمین در نوشهر فکر کنید.

 

2. خرید ویلا در شهرک دریابیشه

 

یکی از بزرگ‌ترین محاسن خرید ویلا در شهرک دریابیشه، اصالت سند ویلاهاست. به این معنا که با خرید ویلا در این منطقه، دیگر نگرانی و دغدغه‌ای بابت مسائل قانونی نخواهید داشت. سند کلیه ویلاهای منطقه دریابیشه، شش‌دانگ بوده و به قول معروف از لحاظ قانونی مو لای درزشان نمی‌رود!

ویلاهای شهرک دریابیشه به دو دسته قدیمی و مدرن تقسیم می‌شوند. ویلاهای قدیمی همان‌طور که از نامشان پیداست، قدمت بیشتری داشته و سبک معماری آن‌ها کلاسیک‌تر است. در مقابل، ویلاهای مدرن نمای جدیدتری دارند و اغلب آن‌ها به امکانات بیشتر و بهتری مجهز هستند.

فارغ از بحث قدمت، وجه مشترک ویلاهای شهرک دریابیشه کیفیت ساخت آن‌هاست. کیفیتی که با وجود سالخوردگی ویلاهای قدیمی‌تر، کماکان عیان و پابرجاست.

 

قیمت ویلا در شهرک دریابیشه

 

مؤثرترین معیار بر قیمت ویلا در شهرک دریابیشه، قدمت آن است. باید اذعان کرد که بین ویلاهای نوساز و قدیمی اختلاف قیمت چشمگیری وجود دارد. در شرایط برابر این اختلاف قیمت می‌تواند حتی به 2 برابر یا بیشتر هم برسد. بااین‌حال، معیارهای دیگری هم وجود دارند که بر قیمت ویلا در شهرک دریابیشه تأثیر معناداری می‌گذارند.

برخی از مهم‌ترین این معیارها عبارت‌اند از:

  • متراژ یا مساحت زمین

  • سبک و الگوی معماری

  • سطح امکانات

  • موقعیت ویلا در شهرک و مخصوصاً فاصله تا دریا

به‌طور کلی منطقه دریابیشه جزء مناطق گران‌قیمت برای خرید زمین و ویلا در مازندران محسوب می‌شود. علاوه بر این همان‌طور که گفته شد متراژ زمین‌ها و ویلاهای قابل‌فروش در این شهرک معمولاً بالاست. این یعنی برای خرید ملک در این شهرک باید بودجه قابل‌توجهی را کنار بگذارید. درصورتی‌که چنین بودجه‌ای را در اختیار ندارید، باز هم مشکلی نیست. عدم امکان خرید ملک در شهرک دریابیشه نباید از سرمایه‌گذاری در مازندران منصرفتان کند. اگر با محدودیت بودجه روبرو هستید می‌توانید به گزینه‌های دیگری مثل خرید زمین در سرخرود و ایزدشهر فکر کنید. شهرهایی که هیچ بعید نیست قیمت مِلک در آن‌ها ظرف چند سال آینده، سر به فلک بکشد!

 

 شهرک دریابیشه

 

آیا می‌دانستید ...؟!

 

درباره شهرک دریابیشه، گفتنی‌ها زیاد است؛ آن‌قدر زیاد که ذکر همه آن‌ها در یک مطلب کوتاه میسر نخواهد بود. بااین‌حال، موارد زیر از جالب‌ترین نکات مربوط به این شهرک هستند که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست:

  • برای پیوستن به جرگه‌ی مالکین شهرک باید فردی خوش‌سابقه بوده و فاقد سوابق خاص کیفری باشید. موضوعی که قبل از انعقاد قرارداد خرید، صحت آن از طریق استعلام پیشینه‌ی خریدار مورد بررسی قرار می‌گیرد. این سازوکار با هدف حفظ و صیانت از امنیت و اعتبار شهرک انجام می‌پذیرد.

  • اغلب ساکنین شهرک، مالِکانی هستند که یا به‌طور دائم در شهرک سکونت دارند یا برای گذران ایام فراغت به آنجا می‌روند.

  • اجاره ویلا در دریابیشه کمتر متداول است.

  • قوانین خاص حاکم بر شهرک، مالکان را از اجاره دادن ویلای خود به‌صورت روزانه منع می‌کند. هرچند که حق اجاره‌ی ملک به‌طور سالانه برای مالکان محفوظ است.

  • فرایندهای لازم جهت ساخت‌وساز ویلا و همین‌طور دریافت مجوزهای مربوطه در این شهرک باید با مراجعه به سازمان‌های ذی‌صلاح در شهر نوشهر طی شوند.

  • قدمت سند بعضی از ویلاهای شهرک به دوران قبل از انقلاب بازمی‌گردد!

  • مالکان ویلاها باید سالانه مبلغی را تحت عنوان شارژ به شهرک بپردازند. بودجه لازم برای انجام امور جاری و نگهداری شهرک از همین طریق تأمین می‌گردد.

 

رویال تی تی؛ راهنمای معتمد شما در خرید ویلا و زمین در شهرک دریابیشه

آیا برای سرمایه‌گذاری در منطقه دریابیشه مصمم هستید؟ مشاوران رویال تی تی بهترین فرصت‌های خرید ملک اعم از زمین و ویلا را در این شهرک به شما معرفی می‌کنند. توجه کنید که برای خرید ویلا در شهرک‌های شمال، گزینه‌های دیگری هم وجود دارند. گزینه‌هایی که با توجه به ترجیحات و شرایط خرید مشتری، می‌توانند انتخاب بهتری برای او باشند. همین حالا از طریق تماس با رویال تی تی قدم اول را برای خرید ملک در شمال محکم بردارید.

 

ثبت دیدگاه
دیدگاه ها