شهرک ایزدشهر
blog image

امکانات رفاهی و تفریحی شهرک ایزدشهر

 

خرید ویلا و آپارتمان در شمال یک سرمایه‌گذاری خوب محسوب می‌شود که لذت سفر به شمال را هم بسیار بیشتر می‌کند. خرید ویلا در شهرک‌های برند به دلیل امنیت بالا و امکانات تفریحی زیاد، محبوب‌تر است. شهرک ایزدشهر در استان مازندران و بین دو شهر محمودآباد و نور قرار دارد. این شهرک با وسعتی نزدیک به ۳۸ هکتار یکی از شهرک‌های زیبای شمال است که امکانات بسیار خوبی را در اختیار ساکنین و مهمانان خود قرار می‌دهد. اگر قصد خرید ویلا در نور یا محمودآباد را دارید، تا انتهای این مقاله با رویال تی‌تی همراه باشید تا بیشتر درباره امکانات و شرایط خرید ویلا در شهرک ایزدشهر بدانید.

 

امکانات رفاهی و تفریحی شهرک ایزدشهر

 

مکان دقیق و اطلاعات کلی شهرک ایزدشهر

 

شهرک ایزدشهر از شمال به ساحل دریای خزر می‌رسد و در جنوب آن جاده ترانزیتی کناره قرار دارد. در سمت شرق آن، خیابان 10 متری کوی ایزدشهر قرار دارد و سمت غرب آن به جاده جنب خیابان منتهی به مجتمع آرامشهر می‌خورد. برای رسیدن به این شهرک می‌توانید از جاده جنگلی چمستان خود را به جاده محمودآباد - نوشهر برسانید. این شهرک دقیقاً در نزدیکی دو شهر محبوب نور و محمودآباد قرار دارد و از نظر جغرافیایی در یکی از محبوب‌ترین مناطق شمال برای خرید ویلا قرار گرفته است. 

از آنجایی که این شهرک هم به ساحل دسترسی دارد و هم به منطقه جنگلی نزدیک است، مکانی ایده‌آل برای بسیاری از گردشگران محسوب می‌شود. در این شهرک ۴۱۳ ویلای همکف و دوبلکس و ۳۵۹ واحد آپارتمان در ۵ بلوک آپارتمانی وجود دارد. شروع ساخت شهرک ایزدشهر به دهه پنجاه بازمی‌گردد اما در اوایل دهه شصت تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

در سال ۱۳۸۴ روستای ایزده به شهر ایزدشهر تبدیل شد و شهرک ساحلی ایزدشهر هم در حریم قانونی شهر قرار گرفت. از آن به بعد این شهرک تحت عنوان مجتمع مسکونی از جانب شهرداری ایزدشهر معرفی شد. 

 

امکانات ویژه شهرک ایزدشهر

 

با اقامت در شهرک ایزدشهر شما می‌توانید به تمام امکانات لازم برای داشتن سفری آرام و دلنشین دسترسی پیدا کنید. محوطه‌سازی شهرک بسیار زیبا و دلنشین است و در دو طرف خیابان‌ها درختان تزئینی زیبا وجود دارد. به این ترتیب قدم زدن در خیابان‌های شهرک تفریحی سراسر آرامش خواهد بود. 

از طرف دیگر برای خانواده‌هایی که بچه کوچک دارند، محوطه بازی کودکان با وسایلی مانند تاب، سرسره و الاکلنگ وجود دارد. امکانات ورزشی این شهرک نیز بسیار کامل است. استخر روباز به همراه سونای خشک، سونای بخار و جکوزی، سالن بیلیارد، فوتبال دستی و دارت، زمین والیبال و زمین بسکتبال امکانات تفریحی و ورزشی شهرک ایزدشهر هستند.

البته این شهرک از نظر امکانات رفاهی هم هیچ چیز کم ندارد. سالن اجتماعات چندمنظوره، سوپرمارکت ساحلی، نیمکت برای استراحت، عابربانک و فضاهای سبز نقلی و زیبا از امکانات رفاهی هستند که اقامت در شهرک ایزدشهر را دلنشین‌تر از قبل می‌کند. همچنین ساحل شهرک ایزدشهر یک سایت با امکانات مناسب مانند آلاچیق‌های بتنی، سد سنگی ساحلی و فروشگاه دارد.  

 

شهرک ایزد شهر و امکانات گوناگون

 

دیدنی‌های اطراف شهرک 

 

دیدنی‌های بسیاری در ایزدشهر وجود دارد که برای مسافران بسیار جذاب خواهند بود. پارک جنگلی ایزدشهر یکی از دیدنی‌های این منطقه است که علاوه بر زیبایی‌های طبیعی، امکاناتی مانند آب لوله‌کشی، نیمکت، مسجد و آلاچیق دارد. برای علاقه‌مندان به تاریخ هم دیدنی‌هایی در ایزدشهر وجود دارد. حمام‌های تاریخی میرزا آقاخانی و عمارت شاه غازی از جمله این جاذبه‌های گردشگری هستند. 

اما یکی از مهم‌ترین دیدنی‌های ایزدشهر موزه گالری دیدی است. این موزه هنری در سال ۱۳۹۵ تأسیس شده و به شهرت رسیده است. می‌توانید ضمن دیدن این مکان‌ها سری هم به امامزاده قاسم بزنید. در کنار همه اینها ایزدشهر دو پارک بزرگ و زیبا با نام‌های پرتقالستان و نارنجستان دارد. دسترسی به این دو پارک برای اهالی شهرک ایزدشهر بسیار راحت است.

 

پارک های بزرگ در ایزدشهر

 

امنیت و آرامش در شهرک ساحلی 

 

یکی از مزایای خرید ویلا در شهرک‌ها، امنیت بالای آنها است. برای ورود و خروج از شهرک ایزدشهر یک در اصلی وجود دارد که توسط نگهبانی کنترل می‌شود؛ بنابراین از ورود افراد مشکوک به داخل شهرک جلوگیری می‌شود. از طرف دیگر حفظ امنیت داخل شهرک برعهده نگهبان‌هایی است که در سه شیف به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند. 

قیمت خرید و اجاره ویلاهای شهرک ایزدشهر

 

می‌توان گفت تقریباً تمام ویلاهای شهرک ایزدشهر از چشم‌انداز زیبا و دسترسی خوبی برخوردار هستند. اما از نظر قیمت تفاوت‌هایی بین ویلاهای مختلف به چشم می‌خورد. هرچه ویلای منتخب شما به ساحل نزدیک‌تر و امکانات آن بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. برای مثال ویلاهای لوکس و دوبلکس این شهرک امکاناتی مانند روف‌گاردن و استخر دارند. همچنین هرچه متریال مورد استفاده برای ساخت ویلا مرغوب‌تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

بهترین کار برای انتخاب ویلا یا آپارتمانی متناسب با بودجه شما، پرس‌وجو از سایت‌ها و املاک معتبر است. رویال تی‌تی یکی از معتبرترین آژانس‌های املاک مازندران است. می‌توانید به‌راحتی از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید و سپس برای خرید ویلا در ایزدشهر اقدام کنید. 

خرید ویلا در شهرک ایزدشهر یک سرمایه‌گذاری بسیار مطمئن محسوب می‌شود. البته امکان اجاره و اقامت چند روزه نیز در شهرک ایزدشهر وجود دارد. درخواست اقامت در ایزدشهر در فصل بهار و تابستان و در زمان تعطیلات بیشتر است. به همین دلیل قیمت اجاره ویلا نیز در این تاریخ‌ها افزایش پیدا می‌کند.

 

سردر ورودی شهرک ایزد شهر

 

ویژگی‌های خاص شهرک ایزدشهر

  • امنیت بالا

  • دسترسی مناسب 

  • نزدیکی به جاهای دیدنی و رستوران‌های مختلف

  • امکانات مناسب مانند انواع فروشگاه و امکانات ورزشی

  • محوطه دلنشین که با درختانی مانند سیکاس و شمشاد تزئین شده

  • سایت ساحلی زیبا و مناسب

  • موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوایی خوب

 

جمع‌بندی 

شهرک ایزدشهر یکی از شهرک‌های برند و مشهور در استان مازندران است که از امکانات بسیار خوبی مانند استخر، زمین بازی کودکان، زمین‌های ورزشی و فضای سبز در کنار سایت ساحلی با آلاچیق برخوردار است. همچنین امنیت این شهرک توسط نگهبان‌هایی که در سه شیف شبانه‌روزی مشغول به کار هستند، تأمین می‌شود. به همین دلایل ویلاهای شیک این شهرک برای کسانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، گزینه بسیار مطلوبی خواهد بود. برای خرید ویلا یا آپارتمان در این شهرک، می‌توانید با کارشناسان رویال تی‌تی تماس بگیرید. 

ثبت دیدگاه
دیدگاه ها